Ga naar de hoofdinhoud
✔ Snelle levering* ✔ Klanten geven ons een 9.3 ✔ Retourneren binnen 14 dagen en altijd geld terug

Betalen

Betaalmethodes

Je bestelling wordt verzonden als wij je betaling hebben ontvangen. 
De beschikbare betaalmethodes verschillen per land. In de check-out zie je na het kiezen van het bezorgland de beschikbare betaalopties. Wij rekenen geen betaalkosten.

Beschikbare betaalopties in Nederland:
iDeal, Creditcard (VISA en MasterCard), PayPal 

Beschikbare betaalopties in België: 

Bankcontact, Mybank, Creditcard (VISA en MasterCard), PayPal 

Beschikbare betaalopties in Frankrijk:
Carte Bleue, Mybank, Creditcard (VISA en MasterCard), PayPal

Beschikbare betaalopties in Duitsland: 
Giropay, Sofort, Creditcard (VISA en MasterCard), PayPal 

Beschikbare betaalopties in Oostenrijk: 
EPS, Sofort, Creditcard (VISA en MasterCard), PayPal 

Beschikbare betaalopties in Zwitserland: 
Creditcard (VISA en MasterCard), PayPal

Beschikbare betaalopties in Italië: 
Creditcard (VISA en MasterCard), PayPal 

Beschikbare betaalopties in Spanje: 
Creditcard (VISA en MasterCard), PayPal 

Beschikbare betaalopties in Noorwegen: 
Creditcard (VISA en MasterCard), PayPal 

Beschikbare betaalopties in Zweden: 
Creditcard (VISA en MasterCard), PayPal 

Beschikbare betaalopties in Finland:
Creditcard (VISA en MasterCard), PayPal 

Prijs en korting

Wij houden de markt nauwlettend in de gaten en proberen altijd de best mogelijke combinatie van prijs, kwaliteit én service aan te bieden. Hierdoor kunnen prijzen wijzigen. Wij werken niet met geplande kortingsacties, waardoor het niet mogelijk is om je van tevoren te vertellen wanneer een product een prijsverandering ondergaat. Als je een product online aanschaft en dit product binnen 7 dagen na jouw bestelling bij ons in prijs wordt verlaagd, dan betalen wij op aanvraag het verschil aan je terug. Voorwaarde is wel dat het door jou bestelde product, in de exacte kleur-maat-combinatie, tijdens de actie nog op voorraad is. 

Wij doen ons uiterste best om je voor, tijdens en na aanschaf zo goed mogelijk te helpen en maximale service te verlenen. Daarbij bieden we al onze producten zo scherp mogelijk aan.

De betaling is mislukt of geweigerd

Wegens toegenomen online fraude hebben wij verschillende beveiligingsmaatregelen geactiveerd voor betalingen met creditcard en PayPal. Een extra ‘3D Secure Check’ is vereist bij elke creditcard transactie.

Als een creditcardbetaling wordt geweigerd, kan dat verschillende oorzaken hebben. Dit zijn veelvoorkomende oorzaken:
  • De meest voorkomende reden is te weinig krediet of een te lage limiet.
  • De ingevulde gegevens (naam en/of adres) wijken af van de gegevens op de creditcard.
  • Het land waar de creditcard is afgegeven wijkt af van het land waarvandaan de order wordt geplaatst (bijv. bestellen vanuit Frankrijk met een Engelse creditcard).
  • Je bestelt vanuit een land dat als een hoog-risicoland wordt gemarkeerd.
  • Er is een restrictie opgelegd door de creditcardverstrekker.
Als de betaling is mislukt, controleer dan of alle ingevulde gegevens kloppen en of je limiet hoog genoeg is. In sommige gevallen dien je eerst je bank op de hoogte te brengen van grote transacties naar Nederland. Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op per mail ([email protected]) of telefoon (+31(0)793208897).