Mijn Account
Account aanmaken
Via de volgende link kun je bij Duijvestein Winterstore een account voor je online aankopen aanmaken: account aanmaken.
Een account aanmaken kan ook tijdens het plaatsen van een bestelling, door in de check-out het vinkje te zetten bij “Maak een account aan voor je volgende bezoek”.
Om te bestellen is het niet nodig om een account aan te maken, maar het heeft wel voordelen: zo kun je met een account je bestelgeschiedenis inzien, eventuele nieuwsbriefvoorkeuren wijzigen en hoef je bij vervolgbestellingen niet steeds je gegevens opnieuw in te vullen.
Wachtwoord vergeten
Als je je wachtwoord bent vergeten kun je deze laten resetten via deze link: wachtwoord herstellen. Je ontvangt dan binnen enkele minuten een e-mail om je wachtwoord te herstellen op het opgegeven e-mailadres.
Wachtwoord wijzigen
Log in op je account en ga naar Accountgegevens. Vink “Wachtwoord wijzigen” aan en geef je oude en nieuwe wachtwoord op.
Factuur- en leveringsadres beheren
Log in op je account en ga naar Adresboek. Je kunt hier nieuwe adressen toevoegen of je bestaande factuur- en/of leveringsadres aanpassen. De wijziging is niet van invloed op nog openstaande bestellingen. Wil je het adres van een reeds geplaatste bestelling wijzigen? Neem dan vóór verzending contact op met onze klantenservice per mail ([email protected]) of telefoon (+31(0)793208897).
Nieuwsbrief: aanmelden en afmelden
Je kunt je nieuwsbriefregistratie op twee manieren beheren:
- Log in op je account en ga naar je Dashboard. Onder het kopje Nieuwsbrieven kun je je in- of uitschrijven voor de nieuwsbrief.
- Onderaan elke nieuwsbrief staat een link waarmee je je gegevens kunt aanpassen en een link waarmee je je kunt uitschrijven.
Bestelhistorie
Log in op je account en ga naar Bestellingen. Hier vind je alle bestellingen terug die met jouw account zijn geplaatst.
Account verwijderen
Wil je al jouw gegevens verwijderen? Stuur dan een e-mail naar [email protected].