Ga naar de hoofdinhoud
✔ Snelle levering* ✔ Klanten geven ons een 9.3 ✔ Retourneren binnen 14 dagen en altijd geld terug

Verzenden en bezorgen

Levertijd

Verzonden binnen 1 tot maximaal 2 werkdagen.

In “normale” periodes versturen wij 90% van de orders binnen 1 werkdag. Incidenteel en in uitzonderlijk drukke periodes kan het voorkomen dat het versturen een dag langer duurt. Voor het moment van bezorging zijn we afhankelijk van onze transportpartners. Binnen Nederland worden de pakketten normaal gesproken de dag nadat wij ze hebben verzonden bij jou aangeboden. In uitzonderlijke situaties, zoals tijdens extreme drukte of sneeuw/ijzel, kan dit 1 tot 2 dagen langer duren. De levertijd in de rest van Europa (buiten Nederland) is gemiddeld 2 tot 3 dagen langer. Er wordt niet bezorgd of verzonden op nationale feestdagen.

Als je ski’s inclusief bindingen bestelt, dan moeten die gemonteerd worden. Dat doen wij op de dag van bestelling. In zeldzame gevallen kan de verzending 1 tot 2 werkdagen langer duren; dit is afhankelijk van de drukte. Heb je veel haast? Neem dan even contact met ons op per mail ([email protected]) of telefoon (+31(0)793208897).

Plaats je een bestelling voor meerdere producten met verschillende levertijd-indicaties, dan geldt de levertijd-indicatie van het product met de langste levertijd.

Verzendkosten

Voor zendingen binnen Nederland betaal je € 4,95 verzendkosten. Voor het verzenden van ski’s, skistokken en snowboards betaal je altijd € 9,95. De verzendkosten naar andere landen vind je op de Verzendkostenpagina. Als jouw volledige bestelling in de check-out staat, krijg je automatisch de verzendkosten te zien.

Verzendwijze

Artikel: | Vervoerder:

  • Snowboards, stokken en ski’s tot 170 cm | DHL
  • Ski’s en snowboards groter dan 170 cm | DHL 
  • Overige artikelen | DHL 

Bestelling afhalen

Je kunt je bestelling ook kosteloos afhalen in onze winkels. Als verzendmethode kies je dan: “afhalen in de winkel”. In de mail die je na de bestelling van ons krijgt informeren we je wanneer jouw bestelling voor je klaar ligt. Dit is altijd binnen een week. Op speciaal verzoek kunnen we er ook voor zorgen dat je jouw bestelling in één van onze andere winkelfilialen kunt af halen. Neem hiervoor contact met ons op per mail ([email protected]) of telefoon (+31(0)793208897).

Afhalen kan tijdens openingstijden van het betreffende filiaal.

Zending volgen

Nadat je bestelling is verzonden, ontvang je van de vervoerder per e-mail een trackingcode en een link naar de website van de bezorger; hiermee kun je de zending volgen.

Bezorging wijzigen

Zolang je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen kunnen we je bezorging wijzigen, daarna kunnen wij je daar helaas niet meer mee helpen.

Heb je al een verzendbevestiging gehad en wil je de bezorging toch nog wijzingen, dan kun je dat in veel gevallen bij de bezorgdienst doen. Maak dan een account aan bij de bezorgdienst en geef hiermee je wijzigingen (zoals de levertijd of het bezorgadres) door. Lukt dit niet neem? Dan contact op met de pakketdienst om je wijzigingen door te geven.

Niet thuis?

Ben je niet thuis op het moment van bezorging, dan wordt er een briefje achtergelaten door de pakketbezorger. Volg de instructies van de bezorgingsdienst om een tweede leverpoging in te plannen of om de bestelling af te halen bij een afhaalpunt.

Heb je je pakket niet ontvangen? Check dan de volgende punten:

  1. Controleer de track & trace-code
    In onze verzendbevestiging heb je een link ontvangen naar de track & trace-gegevens van je pakket. Bekijk hier wat de status van je zending is. Misschien heeft de bezorger een onverwachte vertraging opgelopen of ligt het pakket op een pick-up point op je te wachten. 
  2. Controleer het bezorgadres
    Klopt het bezorgadres dat je hebt opgegeven?
  3. Controleer je post
    Controleer of je een briefje in de brievenbus hebt ontvangen van de bezorger. Misschien was je tijdens de eerste bezorgpoging niet thuis. 
Als het nog steeds niet duidelijk is waar je pakket is, neem dan contact op met onze klantenservice per mail ([email protected]) of telefoon (+31(0)793208897). Voor een snelle afhandeling raden wij aan je bestelnummer te vermelden / bij de hand te houden.

Beschadigd pakket

Wij adviseren je om altijd de verpakking van het pakket te controleren voordat je voor ontvangst tekent. Bij substantiële schade aan het pakket (karton of tape) raden wij je aan het pakket te weigeren en contact op te nemen met onze klantenservice.

Heb je al getekend voor ontvangst? Geen probleem. Maak dan enkele foto’s van de doos, voordat je de doos opent en je het product gaat controleren op schade. Bij schade aan de doos en het product adviseren wij je direct contact op te nemen met de klantenservice per mail ([email protected]) of telefoon (+31(0)793208897). Gooi de beschadigde doos niet weg, deze kan nog nodig zijn voor het onderzoek van de vervoerder.